Saturday, July 17, 2010

TEMPAHAN BANNER DAN BUNTING

Salam semua... dah lama rasanya tak update kat blog ni. Tak berkesempatan... sebenarnya saya sibuk dengan kerja-kerja pindah barang dari pejabat kat Kota Bharu ke Ketereh. Sekarang saya dah memiliki bengkel sendiri dan kerja-kerja printing dapat dilaksanakan dengan lebih baik lagi, jika dibandingkan sebelum ni kebanyakan barang2 kerja saya simpan kat rumah.

Kat sini saya tambah beberapa produk baru selain mencetak baju.

Banner dan bunting ... baru je beli mesin digital printing.

Mesin digital printing (inkjet printer)

Kami menawarkan harga untuk banner dan bunting RM2.00 / kaki persegi . Harga yang bagi saya sudah berpatutan. Selain banner dan bunting kami juga menyediakan bingkai atau frame besi bagi yang ingin membuat signboard. Kena tambah antara RM50.00 hingga RM100.00 bergantung pada saiz banner yg dikhendaki.

Bunting

Banner

Cara pengiraan harga banner dan bunting senang sajer.. Lihat kat bawah :
  1. Katakan saiz banner 10' x 4' (Kaki persegi)
  2. Kami kenakan charge untuk artwork RM15.00 (kalu dah ada x payah bayar, pastikan dalam format psd / corel draw)
  3. Jumlah luas banner (10' x 4') 40 kaki persegi, 40 x 2.00 = RM80.00
  4. Jadi harga keseluruhan RM80 + RM15 (Artwork) = RM95.00 sahaja.
Bagi yang diluar Kelantan, saya akan pos, menggunakan pos laju...

5 comments:

cmadesign said...

SALAM...SYA NAK HANTAR ARTWORK UNTUK PRINT BUNTING..MCNA KIRA? BERAPA RM..

SAYA DARI KEDAH

Anonymous said...

salam shah...akmal nih....harap ko ingat kat aku..kawan baik ko kat kustem dlu...lama xdengar citer ko....baguslah...ko dah capai cita2 ko n dah kaya sekarang...moga makin berjaya...salam

Syazi Shop Collection said...

salam,

nak beli kat mana mesin cetak banner ni?

Anonymous said...

debt consolidation loans for credit cards XXX

Anonymous said...

Hi, i feel that i saw you visited my site thus i got here to go back the favor?
.I'm attempting to find things to enhance my web site!I assume its good enough to make use of a few of your concepts!!
debt consolidation reviews