Wednesday, April 7, 2010

MEMBEKAL PERALATAN SILKSCREEN PRINTING

Salam semua..... Posting minggu lepas menyebabkan saya lenguh tangan menaip sms pertanyaan dari orang ramai pasal peralatan silkscreen printing. So, ari saya bagitau sikit alat-alat ape yang saya bekalkan dan gambarnya sekali. Kalu ikut kan hati nak jual satu set tapi apakandaya permintaan untuk satu dua jenis barang tinggi. Antara peralatan dan harga yang saya tawarkan adalah :

Yang ni namanya Colour Pigment dan harganya RM5.50/botol. Saiz lebih kurang botol vitagen (Comot sikit sebab yang ni saya dah guna, kalu nak beli saya bagi baru punya lah)

Yang ni pulak Rubber dye 200/120 (2kg)... harganya RM50.00 (untuk dua tu)


Photo emulsion (1/2kg) dan sensitizer. Harga RM 24.00

Hardener RM 4.00

Board Gum RM 12.00 (1/2kg)

Sekuji (ada saiz untuk A4, logo dan separuh A4) harga RM15.00 untuk sume

Penyapu emulsion RM 3.00

Kain mesh 900 harga RM 19 / meter

30 comments:

Anonymous said...

masih ada supplier ker barang2 niee

Anonymous said...

mcam na nk tempah alat alat print tu??? sye nk wat tmpahan ruber dye n phto emulsion la... PLEZZZZZ SANGAT ........

Anonymous said...

masih supply x brg2 nie? saya nak beli...

Unknown said...

salam,
saya berminat nak dapat kan semua peralatan ni..camne ya..
blh contact @ sms saya tak? 012-3865042

Unknown said...

ADA LAGI KE PAKEJ RM150 INI..? SAYA MAHU BELI LER..BAGAIMANA?...

Unknown said...

Ada lagi x pakej lengkap?xkisah la brapa pun harganya,kalau ada sms ke no 012-4203806(Udin)

Milo Ais said...

ade lagi xni?tlg sms 0145326975

aNa_MusLiM said...

salam..ada tak lagi pakej RM 150.00 nie..?? sya nak beli la...sms @ dail kat 017-8368791..(Saifudin)

miss anis said...

ade lagi tak semua pakej ni ? saya sgt berminat dan mohon PM saya di-Lsdesignadvertising@yahoo.com

Anonymous said...

What's up, yes this piece of writing is genuinely nice and I have learned lot of things from it on the topic of blogging. thanks.

Review my homepage: www.wikimess.com

Unknown said...

Please send detail
Sawo.odeiys88@gmail.com

RICH said...

Saya berminat nak dapatkan set silkscree ni,boleh bagi senarai barang2 dan harga sekali

krectech@gmail.com

Madani Printing Services said...

Saya nk tempah 1 set. 0127009605. Batu Pahat Johor

Unknown said...

salam...sy nk order online,ada terima x tempahan online?
email saya krulznzm@gmail.com

Anonymous said...

Please send me email the details to provisionsense@gmail.com

Unknown said...

Salam sejahtera, boleh tanya kmu masih jual semua barangan diatas? Sya order brg2 ni: Photo Emulsion+sentizer, Rubber Dye, Pigment Color, Mesh, Sekuji & Tracing Paper. Mohon email details n cara order. Tk

Unknown said...

Email ke: jaisamjulparael84@gmail.com

Unknown said...

Pm 0197000792

Unknown said...

Pm 0197000792

kuya14 said...

Saya berminat nak dapatkan set silkscree ni,boleh bagi senarai barang2 dan harga sekali

mahamadizzat14@gmail.com

SYAFIQ SYAZWAN ARIFFIN said...

barang utk silkscreen nie ad lgi x?

studiomssa@gmail.com

whatsaap (0145183764)

Unknown said...

masih ada lagi ka peralatan ni? boleh chat saya di whatsapp 0143990869

semampai sayau said...

Saya br nak belajar... Apa peralatan yg perlu utk br bermula

semampai sayau said...

Saya br nak belajar... Apa peralatan yg perlu utk br bermula...wasap saya 01125127957

Unknown said...

hai masih mnjual barang ni tak?

ErOs PriNtiNG said...

hia sy nak beli set lengkap slik screen ni rm150 tu still ade lg ke. klu ade pls call or whatssap sy 011-21544121.
sy di kl

Unknown said...

Masi mjual kha bro..dari mna ni..nak beli kain mesh

Unknown said...

Ada jual silicon pad printing ke

wak doll said...

Kat johor bahru ada cawangan ke..
Atau kat mana saya boleh dapat
Peralatan nk cetak baju
Ni

Unknown said...

Ada buat artword ke (0193999564)