Tuesday, March 30, 2010

CETAK DAN TRADING

Salam... lama tak post kat blog, 2-3 minggu ni sibuk sikit, customer sume urgent nak baju. Terpaksa lah berkurung kat bengkel (rumah). Rumah pulak line telefon kena potong (kabel kena curi), so internet tak bleh laaa.
Sepangjang berada kat rumah ni, ade terpikir nak buat trading sikit sambil bantu sape-sape yang berminat nak buat silkscreen printing. Cadang nak jual peralatan silkscreen, macam :

  1. Kain Mesh
  2. Blok
  3. Photo Emulsion
  4. Sekuji
  5. Pigment Colour
  6. Rubber dye
Sape-sape nak bleh la telefon sayer 019-936 9554 (orang panggil en mad) atau email. Kalau kat area Kelantan bleh antar by hand, tapi yang jauh-jauh tu bleh pos la (courier/pos laju/bas). Kos penghantaraan seperti berikut :
  1. Pos Laju = RM 30.00 (Cepat dan selamat)
  2. Pos Biasa = RM 5.00 (Lambat dan tak terjamin)
  3. Courier = RM 45.00 (Selamat dan lagi cepat)
  4. Bas = RM 15.00 (Cepat tapi tak jamin sampai)

Saya jugak jual peralatan secara pakej lengkap, bab kata orang kalu nak buat kijer mencetak... dah boleh la, sumer ader. Harga saya letak RM 150.00

Kalu nak baju kosong, harganya macam ni :
  1. Baju Round Neck/Short Sleeve/CVC = RM9.50
  2. Baju Collar/Short Sleeve/CVC/Pocket = RM12.00
Kalu nak tanya ape2, tepon jer .... sedia membantu. Tak pandai nak cetak, tanya saya.. senang jer, cuma perlu ketelitian.
Ni lah hasil kerja saya sepanjang berada di rumah :









Kuantit sume sekali 200 helai... untung RM 850.00 (boleh la tu) = 2 minggu berkurung.





4 comments:

Anonymous said...

salam shah...akmal nih....harap ko ingat kat aku..kawan baik ko kat kustem dlu...lama xdengar citer ko....baguslah...ko dah capai cita2 ko n dah kaya sekarang...moga makin berjaya...salam

Unknown said...

Kat kelate kedai en mad kat mana ek?.

Unknown said...

Kat kelate kedai en mad kat mana ek?.

Anonymous said...

Saya nk tempah set silkscreen. Call 0127009605