Wednesday, March 3, 2010

HARI JADI ISTERI KU

Assalamualaikum... 2/3/2010 sebelum balik kerja, saya terpikir nak beli ape untuk isteri. Pikir punya pikir terlintas nak beli kek harijadi. Walaupun penat sangat lepas kerja namun ku kuatkan semangat pergi ke sebuah kedai kek di melor. Sampai sana terus pilih kek dan suruh pekerja kedai kek tu tulis sikit kata-kata atas kek ' Selamat Harijadi Yang Ke 26, dari Suamimu'. Sampai rumah suruh wife bukak bonet belakang, terkejut dia tengok saya belikanya kek. Tanda ingatan. Walaupun dah 3 tahun kitaorang kahwin hari ni jer aku berkesempatan beli kek untuknya. Tahun-tahun sebelum ni duit tak de, nak beli kek kecik pun saya tak mampu. Sekarang semua dah berubah, saya mampu membeli kek cokelat (RM 55.00) entah berapa kilo, x ingat.

Memotong kek bersama My wife dan juwita ku Insyirah.

Kek yang suatu ketika dulu tak mampu ku beli...dulu lain, sekarang lain

Antara juadah yang disediakan semasa jamuan

Semoga harijadi my wife panjang umur dan semakin kuat meyokong saya walau apa jua keadaan sekalipun... Insyaallah...

No comments: