Sunday, February 28, 2010

BAJU UNTUK PRINT

Salam semua... dah lama saya tak post kat blog. So, ari ni nak kongsi kat mana saya dapatkan baju untuk tujuan print. Setelah lama bertanya dan mencari-cari akhirnya saya jumpa syarikat pembekal t-shirt untuk silkscreen printing.

QM SPORTS (KELANTAN)

PT 748, Jln Kadir Adabi, Berek 12, 15200 Kota Bahru, Kelantan.
HP : 016 - 328 8117 TEL : 09 - 741 9784 FAX : 09 - 741 9786
kelantan@qmsports.com


Untuk mendapatkan baju dengan diorang, korang kena bawak daftar perniagaan dan bisnes kad, dan korang akan dilantik menjadi agen.

Sebenarnya banyak lagi pembekal baju, macam orange sport dll. Tapi memandangkan QM sport dekat dengan tempat saya, senanglah sikit nak angkut. Kalu brand america bleh order ngan haji zul kat batu caves.

Sebelum ni banyak jugak saya ulang alik ke KL, masa tu kat kota bharu susah, so sekarang dah senang... boleh la jimat petrol. He..he...

No comments: